Com treballem a la Fundació Summae

Fem –ho fàcil, ho fem eficaç

Primera visita

Primera entrevista d’acollida amb la família on es recull la demanda, quins són els motius de preocupació i s’inicia l’avaluació.

Primera visita

Procés diagnòstic

L’objectiu principal és conèixer la persona i tenir una visió amplia de les seves dificultats, capacitats i habilitats. S'utilitzen diferents tests i eines diagnòstiques com l’observació, el joc,...

Procés diagnòstic

Pla terapèutic

Pla terapèutic

Sessions personalitzades

Proposta de un pla terapèutic personalitzat i compartit amb la família. Dirigit no només a atendre les dificultats detectades, sinó també a facilitar el desplegament de totes les seves capacitats. Mitjançant diferents eines terapèutiques com l’observació, el dibuix, el joc, la conversa, l’escenificació, l’expressió corporal, la psicomotricitat ja sigui individual o en grup.

Sessions personalitzades

Seguiment evolutiu i finalització

Es realitza un seguiment evolutiu amb la família durant tot el procés d’intervenció.

Seguiment evolutiu i finalització

En tot moment

1. Incorporem una mirada integral de l’Infant/adolescent i la seva família

2. Creem un vincle de proximitat, confiança i motivació que generi canvis i desig de millora

3.	Personalitzem les sessions i les adaptem a les necessitat de cada infant/adolescent

3. Personalitzem les sessions i les adaptem a les necessitat de cada infant/adolescent

4.	Treballem en xarxa amb els professionals de l’escola, la família i altres agents implicats.

4. Treballem en xarxa amb els professionals de l’escola, la família i altres agents implicats.

Comencem?

Som un equip humà, format per professionals de diferents disciplines, amb una àmplia experiència professional, i treballem de forma interdisciplinària per acompanyar-te en tot el procés d'atenció terapèutica.

Demana visita

O truca'ns 931 804 839