summae@fundaciosummae.cat

Cómo trabajamos en Fundación Summae

El nostre servei és integral i té voluntat d'integrar disciplines diverses per oferir una atenció global i transparent al pacient. El nostre procés de treball és molt estricte i garanteix que trobem el tractament idoni en cada cas particular.

Primera visita

Primera entrevista d’acollida amb la família on es recull quins són els motius de preocupació i s’inicia l’avaluació.

Primera visita

Procés diagnòstic

l’objectiu principal és conèixer la persona i tenir una visió amplia de les seves dificultats, capacitats i habilitats. S'utilitzen diferents tests i eines diagnòstiques.

Procés diagnòstic

Plan terapéutico

Sessions personalitzades

Proposta de un pla terapèutic personalitzat i compartit amb la família. Dirigit no només a atendre les dificultats detectades, sinó també a facilitar el desplegament de totes les seves capacitats.

Sessions personalitzades

Seguimiento evolutivo