Dr. Jordi Ponces i Vergé

• 25 de abril de 2024

El passat dissabte 21 d’abril, ens va deixar el nostre mestre, company, amic, Dr. Jordi Ponces i Vergé, que a més de Patró de la Fundació, era el Director de l’Institut Jordi Ponces de Paràlisi Cerebral i Desenvolupament del nen,  de l’entitat.

El recordem pel seu compromís profesional i personal envers companys i pacients, pel seu tracte proper i afable, així com l’esperit docent i inteligent per transmetre una profunda comprensió de les persones que ha atés.

Moltes gràcies Dr. Ponces

GUIA D’ACOMPANYAMENT EMOCIONAL A LES FAMÍLIES A L’INICI DE LA VIDA DEL NADÓ.  Des de l’embaràs fins als 4 mesos

GUIA D’ACOMPANYAMENT EMOCIONAL A LES FAMÍLIES A L’INICI DE LA VIDA DEL NADÓ. Des de l’embaràs fins als 4 mesos

• 19 de marzo de 2024

Descarrega el llibre gratuït, a través d'aquest enllaç: https://nadocat.org/2023/05/26/guia-acompanyament-emocional-families-amb-nado-pdf/

Autors: Marcel Cortada, Mireia Lanaspa, Mercè Leonhardt, Antònia Llairó, Àfrica Miquel, Montserrat Monterde i Isabel Ridaura (2023)

Essen FORMACIONS. Prevenció en salut mental. Explorant les profunditats de la perinatalitat

• 15 de marzo de 2024
Máster en Fisioterapia pediátrica

• 18 de septiembre de 2023

Formación de 600 horas de docencia (entre presenciales y onlines) con la que aprenderás a prevenir y abordar patologías en las edades comprendidas entre el nacimiento y los 18 años.

- Máster de formación permanente acreditado con 60 créditos ECTS -
Convocatòria per a la prestació social de caràcter econòmic de dret de concurrència d'atenció social a les persones amb discapacitat, per als anys 2021, 2022 i 2023 (ref. BDNS 684328).

• 3 de abril de 2023

Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya

Formació Cangurs/Supporters Especialitzats

• 9 de febrero de 2023

El cangur/Supporter especialitzat, és aquella persona amb una formació específica que pot fer-se càrrec d'infants o joves amb trastorns del desenvolupament i/o diversitat en les capacitats.
Es permet així que les famílies puguin gaudir d’un espai de respir i per tant, millorar la seva qualitat de vida. Durant aquest període de temps es realitza l’atenció específica a les seves necessitats quotidianes, com pot ser l'alimentació, el descans, el joc i l'esbarjo, entre d’altres.