summae@fundaciosummae.cat

Institut Dr. Jordi Ponces

Supervisió de casos clínics a professionals particulars i equips.

Supervisió i suport a escoles ordinàries i d’educació especial.

Cursos monogràfics: paràlisi cerebral, visió funcional, audiología, abús sexual infantil, canguratge especialitzat...

El Dr. Jordi Ponces és pioner i expert a l´Estat en paràlisi cerebral i desenvolupament del nen.

L'Institut de Recerca i Formació en paràlisi cerebral i trastorns del desenvolupament, és una entitat presidida pel Dr. Jordi Ponces, que dirigeix un equip de professionals amb una àmplia trajectòria laboral, tant assistencial com docent.

Els objectius d'aquest institut són la recerca i formació en paràlisi cerebral i altres trastorns del desenvolpament

Activitats

L'Institut Jordi Ponces s'ocupa de la supervisió i formació continuada dels professionals dels serveis assistencials de la Fundació Summae però també desenvolupa la tasca de docència i recerca impartint cursos i seminaris, conferències, màsters i postgraus, sessions clíniques i sessions bibliogràfiques.

Igualment, l'Institut coordina, dirigeix i supervisa tant els projectes de recerca com les publicacions de la fundació.

L’equip de professionals de la Fundació Summae, disposa d’un llarg bagatge professional i docent. Molts dels nostres professionals participen com a docents en diferents màsters i graus universitaris així com en altres activitats de supervisió i formatives, entre elles les organitzades per la nostra Fundació.

Supervisió de casos clínics a professionals particulars i equips.

Supervisió i suport a escoles ordinàries i d’educació especial.

Comencem?

Som un equip humà, format per professionals de diferents disciplines, amb una àmplia experiència professional, i treballem de forma interdisciplinària per acompanyar-te en tot el procés d'atenció terapèutica.

Contacta amb nosaltres

O truca'ns 931 804 839