Ajudem al seu desenvolupament des de la infantesa

Un equip de persones i professionals especialitzats, que ens mou la vocació d'atendre i acompanyar des d’una perspectiva amplia i integral, a l’infant, adolescent/adult i a la seva família, que presenta una dificultat al llarg del seu desenvolupament.

Missió

La Fundació Summae neix amb la missió de millorar la salut, la qualitat de vida, l’autonomia personal i la inclusió social de les persones, també aquelles amb diversitat en les seves capacitats, que presentin dificultats psicològiques i/o del neuro desenvolupament, al llarg del seu cicle vital.

Visió

La Fundació Summae vol ser entitat referent no lucrativa en l’atenció a les persones que presenten dificultats psicològiques i/o del neuro desenvolupament que treballa de forma coordinada amb altres entitats d’iniciativa pública i privada per impulsar projectes i serveis que millorin la salut en el seu sentit més ampli i la qualitat de vida d’aquestes persones.

Valors

1. Rigor clínic tècnic i científic
  2. Equip multidisciplinari i interdisciplinari
  3. Entusiasme i compromís
  4. Atenció integral i vincles de confiança
  5. Qualitat i excel·lència

Per assolir la Missió, Visió i Valors, creiem en una organització enfocada a les necessitats i expectatives dels nostres clients i la resta de parts interessades, al compliment dels requisits legals i reglamentaris i en la necessitat de millora del nostre sistema de gestió de manera contínua i sistemàtica.

Aprovat per tots els membres del patronat el 10 de Novembre de 2022.

ÒRGANS DE GOVERN

Descarregar Memòria

Col·laboradors

Comencem?

Som un equip humà, format per professionals de diferents disciplines, amb una àmplia experiència professional, i treballem de forma interdisciplinària per acompanyar-te en tot el procés d'atenció terapèutica.

Demana Visita

O truca'ns 931 804 839